Svetujemo vam, da si pred nakupovanjem in pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje spletnega naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani www.prvi-utrip.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Pogoji poslovanja so veljavni od 23.1.2024.

Z uporabo te spletne strani soglašate s splošnimi pogoji navedenimi spodaj. Veljajo za uporabo tega spletnega mesta, za vsako naročilo, ki ga oddate preko spletnega mesta, za vsak nakup preko spletnega mesta in za vsak dogovor med vami in podjetjem MM design, spletna prodaja, Mirjam Fortuna s.p., upraviteljem spletne trgovine www.prvi-utrip.si.

Polno ime: MM design, spletna prodaja, Mirjam Fortuna s.p.
Naslov: Ulica bratov Martinec 23, 1000 Ljubljana
Matična številka: 9572350000
Davčna številka: 27616843
Zavezanec za DDV: Ne
Transakcijski račun:
E-pošta: info@prvi-utrip.si
Podjetje je vpisano v poslovni register Slovenije na 23.01.2024.  

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.  

SLIKOVNI MATERIAL IN GRAFIKA

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last podjetja MM design, spletna prodaja, Mirjam Fortuna s.p.. Posredovanje ali uporaba fotografij ali drugih informacij s spletne strani je prepovedana, razen, če je ponudnik podal pisno dovoljenje za uporabo. Slike so lahko zgolj simbolične in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve.

POSTOPEK NAKUPA

Postopek nakupa v naši spletni trgovini je enostaven. Naročilo preko spleta lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu. Za naročilo izdelka nas lahko kontaktirate na info@prvi-utrip.si.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico«. Nato izberite opcijo »Košarica«.

V kolikor ste izbrali opcijo Košarica lahko določite količino izdelkov, vpišete morebitno kodo kupona in preverite vmesni znesek s prišteto izbrano poštnino. Če karkoli v košarici spremenite, so le-te vidne takoj. Nato kliknete na gumb nadaljuj na blagajno, kjer izpolnite obrazec za nakup. Vpišite svoje podatke (naslov dostave). V kolikor je prejemnik druga oseba, odkljukajte »Uporabi enak naslov kot za plačilo«. Tukaj izpolnite podatke plačnika. V tem primeru bo račun naslovljen na plačnika, izdelki pa bodo poslani na naslov, ki je vpisan v »Naslov dostave«.

Na dnu strani kliknete »Kupite sedaj«. Na vaš elektronski naslov boste tako prejeli potrditev prejetega naročila, predračun ter podatke za nakazilo.

V naročilu bomo pregledali ali so na voljo vsi zahtevani podatki o kupcu in naročenih izdelkih. V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki. Popolno naročilo bo prejelo status odpremljenega naročila in s tem je tudi pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom sklenjena.

PONUDBA IZDELKOV

Ponudba izdelkov se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi, v tem primeru vas bomo o tem obvestili in vrnili morebiti že plačano kupnino. 

VELJAVNOST PONUDBE, CENE IN AKCIJE

Vse cene oblikuje ponudnik in so označene v evrih (EUR). Cene so predstavljene kot redne cene ali kot akcijske cene. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o oddanem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo.

V spletni trgovini www.prvi-utrip.si so občasno objavljena gesla oz. promocijske kode, ki prinašajo določene popuste:
– Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli.
– Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh.
– Popusti se nikoli ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo. Enako velja za promocijsko kodo ob prijavi na e-novičke.

NAČINI PLAČILA

Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:
– plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo po elektronski pošti). Predračun je veljaven 3 dni, po tem roku se naročilo izbriše iz sistema. Pri plačilu predračuna obvezno navedite v sklic številko predračuna zaradi lažjega spremljanja plačil. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.

Ponudnik kupcu izda predračun na trajnem mediju.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopijo pogodbe pa na svoj mail prejme tudi kupec.

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik kupcu izda predračun z razčlenjenimi stroški. Predračun za opravljene storitve boste prejeli na vaš e-naslov, ki nam ga boste zaupali ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo in račun) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Pridržujemo si pravico dostave samo proti plačilu po predračunu.

DOSTAVA IZDELKOV

V dogovorjenem roku vam bomo naročene izdelke pripravili in odposlali na vaš naslov. 

Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično enkratno naročilo znašajo skupaj 3,70 EUR, ne glede na vrednost naročila ter število morebitnih dostav, s katerimi bi bilo potrebno izdelke ob takem naročilu dostaviti. 

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 3-5 delovnih dni od prejetega naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave.

Če vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila. Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.

PREKLIC NAROČILA

Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo o naročilu na njegov e-naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na info@prvi-utrip.si. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena.

REKLAMACIJE IN GARANCIJA

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo.

Blago, ki ga prejmete, preglejte takoj ter morebitne napake/poškodbe sporočite v roku osmih delovnih (8) dni od prejetja paketa. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Reklamacije artiklov z obstoječo napako uporabniki sporočijo ponudniku na e-mail info@prvi-utrip.si.

NAPAKE, ZAMENJAVA in VRAČILO

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.

V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot) ima potrošnik v primeru pogodbe sklenjene na daljavo, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške.

Blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, ustrezno zapakirano, da se med samim transportom le ta ne poškoduje. V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano ali ima poškodovano embalažo, ima podjetje Prvi Utrip pravico, da potrošniku izstavi račun za poškodovano blago ali za poškodovano embalažo. 

V primeru, da potrošnik koristi različne akcijske ugodnosti v obliki brezplačne poštnine ob določeni vrednosti nakupa in nato odstopi od pogodbe in blago tudi vrne, si podjetje MM design, spletna prodaja, Mirjam Fortuna s.p. pridružuje pravico, da zaračuna stroške poštnine. 

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke, ponudnik jih bo brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju MM design, spletna prodaja, Mirjam Fortuna s.p. omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

STVARNA NAPAKA

Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna?
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje na info@prvi-utrip.si.

Kdaj ponudnik ne odgovarja za stvarne napake?

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

OBJAVE FOTOGRAFIJ IZDELKOV

Za personalizirane izdelke, ki so naše avtorsko delo oz. delo naše oblikovalke (vse tiskovine, …) si pridržujemo pravico do objave na naših družbenih omrežjih in na spletni strani www.prvi-utrip.si.

ZBIRANJE, UPORABA IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podjetje MM design, spletna prodaja, Mirjam Fortuna s.p. v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov. Navedeni osebni podatki se zbirajo in obdelujejo izključno za namene izvedbe in dostave naročil, reševanje morebitnih težav (nepopolni podatki naročnika oz. prejemnika darila, nepredvideni dogodki, povezani z izročitvijo izdelkov) ter za izdajo računa. Kupec lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke.

Upravitelj spletne trgovine www.prvi-utrip.si, uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in se zavezuje k skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki kupcev, v skladu z veljavnimi zakoni v Republiki Sloveniji. Prav tako se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varoval in jih brez privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih zlorabil na kakršen koli drug način, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani kupca/uporabnika spletne strani. Kupec je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Kupcu v spletni trgovini pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa ponudniku dovoljuje, da vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z njegovimi osebnimi podatki in mu ob tem zagotavlja varstvo osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se bo v primeru morebitnih pritožb trudil za učinkovito razrešitev. Pritožba se odda pisno na naslov podjetja MM design, spletna prodaja, Mirjam Fortuna s.p., Ulica bratov Martinec 23, 1000 Ljubljana ali preko e-maila info@prvi-utrip.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, ponudnik pa si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče v Ljubljani.

PLATFORMA ZA REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Prvi Utrip ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

MM design, spletna prodaja, Mirjam Fortuna s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm